wtorek, 28 stycznia 2014

KCW - dzień drugi, czas na dres :)

A raczej na spodnie dresowe:)
Miałam je uszyć już dawno temu, ale jakoś nie było czasu :P
No, ale teraz taka okazja, że musiałam uszyć.

Spodnie skroiłam z Burdy 10/2013, model 142.
Naniosłam kilka poprawek : 
- zrezygnowałam z kieszeni z tyłu,
 - zmniejszyłam krok,
- zwęziłam w pasie.
Uszyłam je z mięciutkiej, jasno szarej dresówki z takim białym meszkiem w środku.
Właścicielka wybrała kolor kieszeni oraz ściągaczy w pasie i nogawkach.
 
 A tak się prezentują








nogawka
kieszeń



 
To do jutra :P

8 komentarzy:

  1. Super!! idziesz jak burza :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, a jak twój uszytek?

    OdpowiedzUsuń
  3. uszyłam model wyżej z tej Burdy :D, nad tymi tez myślałam :) zrezygnowałam bo nie znalazłam nic na ściągacze, a to mój ulubiony wykrój na tzw. "szybkie portki" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybko się je szyje :) A z tego numeru Burdy podoba mi się jeszcze bluzka (model 145) i sukienka dziewczęca (model 146). Może się skuszę i uszyję, ale chyba nie w ramach KCW :P

      Usuń
    2. bluzkę już wykroiłam na jutro :D

      Usuń
    3. pewnie będzie śliczna :)

      Usuń
  4. Bardzo fajnie kolorystycznie to wygląda, a w tej Burdzie faktycznie były fajne wykroje dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a wykroje dla dzieci również mi się podobają :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Pozdrawiam i zapraszam ponownie :)