środa, 5 lutego 2014

Polarkowa kamizelka :)

Kamizelka z niebieskiego polaru to kolejny spóźniony projekt akcji KCW :)
Uszyłam ją z własnego wykroju zrobionego ze starej kamizelki :P
Niebieski polar to duży, stary szalik, a dzianina w gwiazdki została mi po uszyciu piżamki.
Lubię wykorzystywać resztki materiałów :)
A że zostało mi jeszcze trochę tej gwiazdkowej dzianiny to na pewno coś z niej wykombinuję :)

Tył kamizelki urozmaiciłam wstawką z gwiazdkowej dzianiny i przeszyłam ozdobnym ściegiem w kolorze zielonym.
Dodałam jeszcze zielony ściągacz na dole kamizelki i  obszyłam nim też podkroje pach.
Całość zapinana jest na napy.

Kamizelka jest mięciutka i milutka :)


Przód




Tył







Z akcji KCW została mi jeszcze do wykończenia bluzka z długimi rękawami, ale na pewno nie przestanę szyć ubranek dla moich dziewczyn :)
Wręcz przeciwnie chcę więcej :P

Pozdrawiam Karolina

2 komentarze:

  1. Dzielna kobieto, ależ Ty jesteś pracowita! Normalnie mnie zawstydzasz, bo spódniczkę mam prawie skończoną - prawie, czyli nie skończoną, a Ty tu kolejne rzeczy pokazujesz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tyle czasu się obijałam to teraz muszę się wziąć za robotę :P A na Twoją spódniczkę czekam z niecierpliwością :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Pozdrawiam i zapraszam ponownie :)