piątek, 11 kwietnia 2014

Pierwsze urodziny grupy Szczecin Szyje - fotorelacja ze spotkania :)

Na VI Spotkaniu Szyciowym grupy Szczecin Szyje, które odbyło się 8 kwietnia,

 o godzinie 18.00 w 

Restauracji Szczecin świętowaliśmy 1 urodziny grupy.

Był tort i to jaki, super tort, a jak smakował... mniam, mniam... bardzo  :)

Wyglądał tak :)

(na początku)





Piękny, prawda?

A tak wyglądał po spotkaniu :)


Odbył się też mały swap krawiecki, na którym zaopatrzyłam się w kilka szpulek nici od Oli. Było ich mnóstwo :)

Miałam również możliwość podziwiania "na żywo" wytworów, które przyniosły uczestniczki spotkania. 
I muszę powiedzieć jedno: są jeszcze piękniejsze niż na zdjęciach.

Odebrałam też kubek i przypinkę, to jedne z gadżetów, których sprzedaż pozwoli grupie zorganizować warsztaty z szycia patchworku, ale o tym później ;)

Było super, plotki, ploteczki, zrobiłyśmy wspólne zdjęcie (niestety nie mam, ale jest na blogu SzSz), ogólna integracja :)

Oby takich spotkań było więcej i częściej :) 

Oto kilka zdjęć :)


 







 Również 8 kwietnia ruszył projekt Szczecin Szyje Patchworki na  Wspieram.to,

gdzie chcemy zebrać środki na zorganizowanie warsztatów patchworkowych w Szczecinie.  



Jeśli chcesz pomóc oto kilka możliwości:

- można wpłacić pieniądze na stronie Wspieram.to - za każdy datek jest nagroda, każda wykonana jest przez członków grupy Szczecin Szyje!
- można udostępnić informacje o naszym projekcie na Facebooku, blogach, forach, itp,
- można opowiedzieć o projekcie znajomym, rodzinie i współpracownikom,
- można zainteresować tematem media, zarówno te internetowe jak i tradycyjne.


Kulminacją zajęć będzie uszycie kołderki patchworkowej, którą przekażemy Fundacji Zachodniopomorskiego Hospicjum dla Dzieci i Dorosłych ul. Powstańców Wielkopolskich 66/68 w Szczecinie.

Więcej informacji znajdziecie na stronie  Wspieram.to

Serdecznie zachęcam Was do wspierania projektu i dziękuję za każdą złotówkę.

Pozdrawiam Karolina :) 

2 komentarze:

  1. Spotkanie udało się rewelacyjnie! Ja już dorzuciłam się do projektu - trzeba wspierać fajne inicjatywy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spotkanie było super, szkoda, że tak szybko musiałam jechać. :-D Ja również lubię pomagać w takich projektach :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Pozdrawiam i zapraszam ponownie :)