środa, 7 maja 2014

Mój pierwszy Economy Block... i na pewno nie ostatni ;)

Już od jakiegoś czasu chciałam spróbować uszyć jakiś fajny, kolorowy bloczek, ale jakoś nie mogłam się za to zabrać ;P 
Kiedy zobaczyłam kolorowe Economy block Bee In Quiltsland, powiedziałam sobie, że koniecznie, ale to koniecznie muszę taki bloczek uszyć. 
Więc zabrałam się za krojenie, zszywanie i oto co mi wyszło.





Gotowy blok ma 7,7 x 7,7 cala. 
Szyło się super szybko i łatwo.
Kombinacja z kolorami jest dowolna i za każdym razem wychodzi coś ciekawego ;)
Dlatego postanowiłam uszyć więcej takich bloczków.
Jeszcze nie wiem do czego je w ostateczności wykorzystam, ale samo szycie sprawia mi taką frajdę, że będzie ich więcej ;P


Melduję także, że ukończyłam przód mojej poduszki z trójkątów równobocznych. 
Niestety nie mam zdjęcia.
Jak tylko poduszka będzie gotowa to pokażę :)



Przypominam również o projekcie grupy SzczecnSzyje na Wspieram.to.
Pozostał jeszcze jeden dzień na wspomaganie fajnego projektu -
 dołącz do grupy wspierającej :) 








Pozdrawiam Karolina
 

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wyszedł Tobie ten bloczek, ciekam niecierpliwie na resztę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Sama jestem ciekawa na kolejne :P

      Usuń
  2. A nie mówiłam, że uzależnia?? Super jest! Szyj, szyj, szyj bez skrępowania.... i koniecznie chwal się wszystkim ku naszej uciesze! :))))
    I jak najprędzej wrzuć zdjęcia tej poduchy z trójkątów - ciekawość mnie nadgryza :)))) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, uzależnia :) Jak tylko się uporam z kilkoma pilnymi projektami to nie omieszkam pokazać co mi wyszło z tych trójkątów i kolejne bloczki oczywiście :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Szyj, szyj Karolino :) Precyzyjnie pozszywany bloczek, brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ równo, pięknie, zdolniacha z Ciebie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Pozdrawiam i zapraszam ponownie :)