wtorek, 14 maja 2013

Drugi etap SEW ALONG i nowe tkaniny

Dziś wykonałam zadanie z drugiego etapu majowego SEW ALONG, a mianowicie krojenie.  Zgrabnie wycięłam wszystkie elementy wykroju i podkleiłam flizeliną tam, gdzie trzeba. 
Już nie mogę się doczekać szycia, choć mam pewne obawy, ponieważ chyba szyfon "biegał" mi po całym stole podczas rysowania i krojenia. Mam nadzieję, że podczas szycia będzie lepiej.  Trzymajcie kciuki :)
 
Ciekawa jestem jak będą wyglądać topy w wykonaniu pozostałych uczestniczek zabawy. Podejrzewam, że lepiej od mojego, ale nie traćmy nadziei :)

Zestaw
wycięte elementy

Ostatnio ogarnął mnie szał tkaninowych zakupów. To chyba wynik mojego szlabanu na maszynę do szycia ;) Wczoraj znów zaszalałam i kupiłam dużo kolorowych tasiemek i wstążek. Po prostu nie mogłam się oprzeć. Już nie mogę się doczekać jak przyjdą pocztą :)

Kupiłam także dwie tkaniny. Oczywiście moja ukochana bawełna. Wzór kwiecisty, ale jakże uroczy. Już mi się kłębią pomysły w głowie, co z tego uszyć. Oby tylko moja maszyna przetrwała natarcie jakie będzie, kiedy ją wreszcie dopadnę :)


kwiatki, ach te kwiatki



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Pozdrawiam i zapraszam ponownie :)